fredag, november 30, 2007

Mitt huvud är fullt...

Jag har suttit och pluggat mer eller mindre hela dagen. Jag tog en välbehövlig paus på eftermiddagen och åkte till Toys R us med Frank o mamma. Där finns det massor att köpa till Frank i julklapp men jag tror att Magnus och jag har bestämt oss för att köpa en rejäl bilbana till honom så det får bli lite andra småsaker bara. Det är ju en pappas dröm att få en kille och sedan förverkliga sin egen vuxna dröm genom att köpa en bilbana till sin son.....Jag tror att Frank kan uppskatta den också men jag tror att det kommer att bli morbror Micke (min storebror alltså) och pappa Magnus som kommer att leka med den hela julaftonskvällen!

Nu vill jag få tentan övertsökad så att jag får julstöka lite. Adventskalendern är inte klar o det som är första december imorgon och allt... Frank får börja med den första advent istället. Det ska förresten bli spännande att titta på adventskalendern imorgon innan tentan.

Mamma och jag prövade Blossa 07 igår, den var ju skitgod. Den godaste årgångsglöggen enligt mig sedan Blossa startade med det. Min mamma var inte lika överförtjust men jag tror att hon ändå tyckte att den var godast av dem alla också. Har du prövat den ännu?

Hälsningar från en Kattis som inte får plats med ett dyft till i hjärnan, men som ändå måste försöka tränga in lite till. Jag kanske ska ta en mugg av 07:an så att jag piggnar till?

1 kommentar:

Smurfan sa...

Hej! Vad kul att ni mår bättre nu. Jag har inte provat Blossa 07 än. Men jag har luktat på den och den kan nog vara god. Jag hoppas få tag på en flaska eler två när nästa leverans kommer. Däremot har jag nu i helgen druckit Blossa 06 som lagrats i ett år i mina föräldrars kylskåp. Den var mycket god! Det kanske finns kvar en skvätt som ni kan provsmaka nästa helg.