måndag, november 19, 2007

Bilder från veckan hemma i Stöde

Här kommer lite bilder från veckan då Frank och jag var hemma i Stöde. Pappa har så seg dator att jag inte orkade lägga upp några bilder medan jag var där....

Franks första snögubbetillverkning hos mormor och morfar i Stöde





Det blev en del bakning då vi var hemma, förutom massor med fikabröd till mormor bakade jag både biskvier och prinsesstårta för första gången:




Jag fick inte ens knäppa kort på mormor egentligen eftersom hon haft cancer och inte gillar sin nya frisyr, och nu lägger jag ut bilden på bloggen...Jag tycker att hon ser hur cool ut som helst i sitt snaggade hår. Mormor bor tillsammans med Ingvar i det finste huset i Fränsta, som dessutom föregås av en björkallé:





Matlagning blev det också, jag och min kusin Jens lagade lax hemme i hans etta och bjöd sedan min moster och morbror på mat. Det snöade under kvällen och då jag och Frank gick hem var det så mysigt och vintrigt:





På lördagen var det inflyttningsfest hos Gohde och hon hade dukat upp med massor av godsaker som vanligt:





Avslutningsvis en bild från vår sista kväll hemma då vi var och hälsade på min kusin Viveka och lilla Chantelle som var så söt så:

Inga kommentarer: