måndag, november 19, 2007

Bloggare

Vad roligt det är med alla kompisbloggare som man har. Har nyss varit in på kompis Anettes sida om hennes lilla bebis Tilde och läst och tittat på bilder. Vi pratar inte så jätteofta på telefonen men på detta sätt så känner man sig delaktig ändå. Det är det jag vill få ut med min blogg också. En nackdel är att mamma har slutat ringa eftersom hon numera kan läsa allt på bloggen. Riktigt så illa är det inte men ibland då jag ska berätta saker för folk via telefonen då säger de: Det har jag läst på bloggen. Ok, då lägger vi på då..... Nej, det är otroligt roligt att höra att folk läser, jättekul. Skriv gärna fler kommentarer, det är roligt att se att just DU varit inne och läst på min blogg.KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så kul att läsa allt vad du skriver Kattis! Ni är så nära och ändå så långt borta ;-)
/Kram, Agnes mamma

Anonym sa...

Jag längtar efter Er det blev så tomt sen ni åkt.Du vet ju att jag inte är nån telefonmänniska,du kan ju ringa.Pussa plutten!kram mamma,mormor