måndag, november 19, 2007

En till bloggare

Lindas födelsedag till äro så tog jag och gjorde iordning en blogg till henne. Hon har varit lite sugen att börja blogga men inte kommit till skott. Nu har hon en sida och så vitt jag vet så har hon redan hunnit med att skriva ett inlägg. En länk till hennes sida hittar ni längst ner till höger på sidan under rubriken Kompisbloggar.

Jag var såååå nära att åka till Tärnsjö och uppvakta Linda men mörkret ute satte stopp för planerna. Det kändes helt enkelt för jobbigt att åka både dit och hem i mörker, om jag bara tänkt på att åka lite tidigare, då hade jag gjort det och överraskat henne. Svärmor, jag och Frank tog istället en tur till IKEA och köpte lite småsaker, svärmor var mest ute efter diskborstar med sugpropp och jag ljus. Vi fick tag på båda delarna och lite till förstås.

Magnus stackarn, han ligger nerbäddad och mår inte så bra. Feber och illamående. Vi får hoppas att det går över tills imorgon eftersom vi då ska på konsert med Ryan Adams och farmor ska passa Frank.

2 kommentarer:

Tilde sa...

Bra idé till Linda! Ska bli jättekul att kunna läsa vad hon hittar på i byn på dagarna. Jag har precis pratat med henne i telefon och bokat resa ner. Jag kommer till Uppsala mån 3 dec kl. 16.00 och åker hem tor 6 dec kl 7.00. Det var mycket billigare för mig att resa till Uppsala än till Stockholm så vi bestämde att det får bli så. Jag åker tur och retur för 329 kr, inte illa!! Vi kan väl endera mötas i Uppsala någon dag eller så kan du också komma och sova hos Linda, det löser sig, huvudsaken är att vi ses! Kram kram

Anonym sa...

Jättebra idé med en blogg till Linda! Nu kan jag få ta del av hennes vardag över nätet istället =) .... jag vill oxå ha en blogg, kan inte du hjälpa mig med en oxå? vet inte hur man gör? kram