onsdag, november 21, 2007

Kvällstankar 1-6

(Tid 20.36)
1. I kväll är det Inkas sista kväll med svans, imorgon ska den amputeras pga av cancer. Jag får ont i magen då jag tänker på det.
2. I kväll tänker jag självklart titta på Leilas jul, klockan 21.00 TV4+
3. I kväll har hela familjen varit på långpromenad med Inka, bäst att passa på eftersom hon kanska kommer att känna sig lite deppig framöver och kanske ha ont.
4. I kväll tittar jag förstås också på Sverige- Lettland och just nu står det 1-1, de måste vinna!
5. I kväll har vi lekt gömma Hudson Hornet med Frank som gick ut på att jag gömde den medan Frank inte tittade på och sedan så berättade Magnus för Frank var den var gömd och då letade Frank reda på den, han tyckte att det var jättekul!
6. I kväll bestod middagen av hemmagjord potatismos som Frank vispat, ugnsstekt falukorv med örtdoftande tomatsås, alltid lika enkelt och alltid lika gott.

Inga kommentarer: