måndag, november 12, 2007

...också var det det där med lilla Inka

Jo, det var cancer hon hade på sin svans så imorgon ska jag ringa och boka tid till en ny operation. Denna gång kommer de inte att skona svansen utan den ska bort. Åh, jag tycker så synd om Inka. Vuxna hundar som måste ta bort sin svans kan bli väldigt deprimerade, jag hoppas att Inka inte blir det. Stackars lilla Inka. Det jag är mest orolig för är ändå de knölar som hon har på magen, det kanske bara är vanliga talgknölar men eftersom hon har cancer på svansen så tänker man automatiskt att dessa knölar kanske också är det. Nu får man väl vara glad för att canver var precis på svansen eftersom den är lätt att ta bort och på så vis förhindra spridning men det känns väldigt jobbigt. Jag hoppas att allt går bra för Inka för inte dö. Hon har varit med oss sedan vi träffades och verkligen varit världens snällaste och duktigaste hund.

Inga kommentarer: