torsdag, november 29, 2007

Mamma, kommer du inte snart?

Snart kommer mamma, LÄNGTAR!

Ikväll har Frank och jag målat igen och pysslat med adventskalendern, det är mkt pill och många "tompar" som skall göras. Jag gillar dock att pyssla med den och den hade nog varit klar om jag inte haft tenta på lördag. Jag har varit duktig och hållit mig från att fixa med kalendern istället för att plugga, börjar Kattis få självdisciplin (skulle inte tro det va?)

Frank och jag har även tillsammans satt upp EN julstjärna i köket eftersom vi ville att det skulle vara lite julmysigt tills min mamma kommer. Resterande adventsljusstakar får vänta tills efter tentan.

Nu ska jag sätta mig vid köksbordet och läsa några kapitel till skenet av min röda adventsstjärna och vänta på att mamma skall knacka på dörren och ge mig en stor kram. Älskade mamma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kattis o Frank. Kan hälsa från pappa Ingbert. Vi tittade in när vi kom från stan och han visade oss din blogg. Fasen vad ni gör mycket myskul. Jag ska också adventspynta fast inte förrän imorgon fredag. Ska pynta med klassen först. Dom är aldeles upp i hejsan.
Må så gott från oss i Ånge
ps. Märit finns på www.resedagboken.com resenär:lillym dagbok