fredag, november 30, 2007

Då kom tre illaluktande kaskader.....

Mamma kom vid 22.30-tiden. Jag hade dukat upp lite glögg med diverse tillbehör. När vi satt oss ner vaknade Frank, jag kände på mig att det var något och lyfte upp honom ur sängen. Då kräktes han tre kaskader.

Nu är klockan 00.46 och vi har varit uppe med Frank. Han är pigg och tittar på Blixten på tv. Han fick paket av mormor också, en stor Bilar- Sheriffen, mkt uppskattat. Vi får hålla tummarna att det bara var de där kräkningarna för denna gång och att det bara var ngt tillfälligt, det värsta är att jag också känner mig risig.

Nu ska vi pröva att lägga oss allihopa. Frank avgör om det går bra eller inte.

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, stackars er.....hoppas det är en snabbvariant av kräksjuka.
Krya på er!

Anonym sa...

Uscha! Hoppas ni mår bättre idag och får en mysig helg med mormor!
Kram från Agnes mamma