torsdag, november 22, 2007

Ett delikat problem

Alla säger att det är så svårt att få dagisplats i Nacka, dit vi ska flytta den andra april. Frank har däremot redan blivit erbjuden plats på de två dagis som vi önskat plats till honom på from 1 april. Jag har ingen koll på de dagis som ligger i Nacka utan önskade de dagis som låg närmast vår nya lägenhet. För att kunna avgöra vilket vi ska välja (delikat problem eller hur?) så ska Magnus och jag besöka de båda dagisen efter första advent. Jag ska ringa och boka in tid med dem i dag hade jag tänkt. De dagis vi har att välja mellan är Höjdens förskola på Henrikdalsberget och Vilans föskola som också ligger i närheten. Vi får se vilket av dem vi väljer.

Det finns dessvärre inga extra förråd att hyra här på Astrakangatan.... suck, jag som hade hoppats på det!

Inga kommentarer: