måndag, oktober 15, 2007

Måndagmorgon

Frank vaknade strax innan sju efter en lite orolig natt. Han brukar sova som en stock för att bara vakna en gång och ropa efter nappen. Några nätter den senaste tiden har han dock vaknat och velat komma över til vår säng. Det vill jag inte vänja honom till så det blir en liten kamp där jag till slut får honom att somna i sin säng, utan vidare ansträngning. I natt vaknade han några gånger och ville ha nappen, komma till mamma och vaknade och var ledsen. Jag tror att det varit mkt för honom den senaste tiden och det är därför han sover lite oroligt. Vi får se om det går över. den här vecan ska vi bara ta det lugnt och vara med varandra Frank och jag. I dag skulle Magnus vara klar med det extrajobb han tagit på sig också så nu blir det lite skojigare här hemma då pappan slipper sitta framför datorn hela kvällarna.

Nu ropar Frank att vi ska koka gröt

Bäst att lyda kungens order

1 kommentar:

Smurfan sa...

Det ska bli jätte kul att få se efter Frank i helgen, men jag hoppas att han kommer sova bra så vi kan gå och bada på lördag morgon.