måndag, oktober 15, 2007

en moders hjärta

I dag kändes det vemodigt att lämna Frank på dagis. Han var lite trött och låg då vi gick till dagis och han skulle hålla mig i handen hela vägen, han brukar vilja springa och busa runt. När vi kom till dagis så gick han direkt och hämtade hinken med småbilar som fröken lena alltid ger till honom då han kommer. Han tog inte hinken med glädje utan mer som rutin och som ett måste, sedan tittade han inte något mera åt mitt håll utan traskade lite moloket iväg med hinken. Ungefär som när man MÅSTE gå till jobbet, men vill inte men inser att det inte finns något annat alternativ, så var Frank då jag lämnade honom på dagis och det kändes i en moders hjärta. Jag ville vända om och ta med honom hem igen. Vissa dagar känns det tungt att lämna honom där även fast jag vet att han gillar dagis väldigt mycket men han är så liten och borde vara med mig men det går ju inte. Min lilla söta goa 2-åring som jag älskar mest av allt i hela världen!

1 kommentar:

Tilde sa...

Ville bara tacka så hemskt mycket för presenterna!!Allt var kanon, har använt mössan idag och den passade jättebra, skitsöt! Ska knäppa några bilder sedan och lägga ut så du får se. Låter som att Frank fått en del bil-presenter :) Sköt om er! Kramar