söndag, oktober 28, 2007

Härlig kille o trötta föräldrar

Vilken skön dag det är i Sthlm i dag. Magnus och jag är båda lite trötta efter en sen middag hos Ingrid och hennes man igår men vädret är helt underbart och Frank, vår lille Frank vilket underbart humör han har haft hela helgen, helt otroligt härlig kille!!!

Nu sover Frank och när han vaknar ska vi ev. göra en sväng till skogen, det blir mysigt! Nu på förmiddagen så följde alla med och vinkade av farmor Riitta vid tunnelbanan sedan så lekt Frank och jag länge i alla löv som har samlats i parkerna. Det tyckte Frank var superkul, och mamman också.

Angående middagen i går kväll så var det en mycket trevlig tillställning tillsammans med forna arbetskamaeter till Magnus och deras respektive. Vi var 10 stycken och tiden gick himla fort. När det första paret gick hem så var klockan redan 02.00. Jag och Magnus och Patrik och Rebekka blev så klart kvar till sist och vi tog taxi hem vid 03.45.....Så länge har inte den här mamman varit ute sedan Frank föddes, men det gäller att passa på då man har barnavkt och då man dessutom har kul!

Båda magnus och jag är ändå förhållandevis pigga idag och det känns väldigt skönt, vi får se hur det blir med skogspromenden dock, känner mig inte lika motiverad nu. Det är väl en massa spänande sport på tvn också? Grattis till Giffarna förresten som gick upp i Allsvenskan, vilken match det måste ha varit. Helt olikt Giffarna att kunna mäkta med en sådan vändning!

Nästa år kommer nog Frank och jag att gå och titta på några matcher, det kommer att bli roligt! Det ser jag fram emot.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej alla stockholms älsklingar en mamma blir glad i hjärtat av att läsa att ni har det bra.Längtar efter Er! Kramar