onsdag, januari 30, 2008

Inneveckan avklarad

Sitter på Sambiblioteket i Härnösand. Har precis avslutat tre dagar av föreläsningar här på Mittuniversitetet och skall bara kolla upp om det finns någon relevant kurslitteratur att låna här. Jag har pendlat mellan Stöde- Härnösand (20 mil ToR), lagom roligt.

Frank har varit hos mormor på dagarna. De har lekt i snön mest hela tiden, Frank älskar det, och är förstås inte bortskämd med snölek med tanke på dess frånvaro i Stockholm denna så kallade vinter.

Nu ska jag låna de böcker jag hittat och sedan åka hem till min lilla prins. Jag längtar efter honom hela dagarna.

1 kommentar:

Tilde sa...

Har du varit hemma i flera dagar?! Jag som varit i Stöde hela tisdag och onsdag och inte vetat om att ni varit hemma, typiskt!! Hur länge blir ni hemma? Kram