onsdag, januari 23, 2008

Hur låter brudarna?

Eftersom jag skriver i spalten "Om bloggen" att den bl.a. annat handlar om livet i huvudstaden så känner jag mig tvingad att rapportera om de andra människorna som bor här, förutom vi, som även kallas kändisar. Det finns ju lite mera av den varan här än hemma i Sundsvall där det största man får vara med om är Melody MCs uppträdande på Sundsvall Music Awards.

Till saken (intresseklubben antecknar..) så såg Magnus hur Idol Danny klev ur en Let's dance bil vid SATS på Gärdet med tv-kameror och allt. Jag frågade Magnus hur han var klädd. Han hade keps var det enda svaret jag fick.

Förra veckan då jag och Frank var och hälsade Magnus på jobbet mötte vi Annika Lantz. Jag gillar inte henne, är så J*kla less på hennes röst att jag knäpper av radion så fort hon börjar skräna. I vilket fall som helst så såg hon helt ok (snudd på cool) ut i beige vinterjacka, vit stor halsduk och vit, slapp mössa.

Annars så har jag lärt min 2-åring att skrika som en tjej och skaka på huvudet då jag frågar honom: Hur låter brudarna då de får syn på dig? *KUL*

Inga kommentarer: