fredag, januari 18, 2008

Det är inte mitt P3 längre...

Varför har P3 förstört sin fina tablå genom att lägga in ett program mitt emellan P3 Populär och Krister. Programmet som gjort att jag väljer att lyssna på en annan kanal mellan 13-14 är Mitt P3 med Deniz Merdol. Har de snott en timme av Krister eller en timme av P3 populär för att den här tjejen ska få svamla? SKÄMMES i så fall. Bland det sämsta jag hört på länge, hon platsar bättre på ngn studentradiokanal (som ingen lyssnar på..) än i självaste P3. Hur har hon mage att förstöra min fina radiodag på det viset, mitt emellan två duktigt bra program?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha, var det henne jag hörde idag när jag åkte bil då? Undrade minsann.....ja, riktigt dåligt var det!!! =(

Anonym sa...

Bojkotta henne och sitt självgoda fnittrande och ojande.