fredag, januari 04, 2008

Grey's anatomy- alla avsnitt!

För alla er som gillar Grey's anatomy, jag har hittat en ny sida där det går att titta på ALLA avsnitt. Avsnittet streamas vilket innebär att du inte laddar ner ngt till din dator utan bara trycker på en knapp och då visas det valda avsnittet. Igår fungerade sidan hur bra som helst! Klicka här för att komma dit.(OBS LÄNKEN FUNGERAR INTE LÄNGRE, TYVÄRR!)
Hur bra som helst!!


Ngn fler än jag som minns McDreamy från guldrullen Can't buy me love? Linda, jag vet att du minns i varje fall, undra hur många gånger vi sett den tillsammans? En bild som etsats sig fast i mitt minne är den då han står med alla pengarna som en "solfjäder" *skratt*

4 kommentarer:

Anonym sa...

när man trycker på länken kommer man till en porrsida!!! :s

Anonym sa...

Oj då, då har de ändrat innehållet. Ska genast ta bort länken. TACK!

Anonym sa...

jag är jätte intreserad av vad sidan hete så du skulle väll bara kunna skiva det

anna sa...

Skriv gärna namnet på sidan, så man kan kolla in härliga Grey´s avsnitt, om sidan fortfarande finns kvar dvs :)