tisdag, mars 04, 2008

Nu är det som det ska vara d.v.s. mysigt o härligt!

Vilken skillnad det är att vara mamma och vara pigg. Nu är det så där mysigt att vara med Frank igen som det alltid har varit. Vi var till frisören nere på Hässelby idag vid halv fyra och Frank blev klippt. Han blev så himla fin alltså.

Vi har lagat mat tillsammans Frank o jag. Ikväll blev det linssoppa til middag. Riktigt gott. Jag gillar verkligen soppor med röda linser i, Frank slurpar han också. Nu sitter han och tittar på Musse Pigg (filmen han fick av Linda och Anette då vi var i Tärnsjö innan jul. Han gillar den tjejer!) Han får alltid välja själv ur sitt egna dvd-fodral och väljer alltid olika filmer, det han känner för tillfället antar jag.

Snart kommer Magnus hem, då ska jag åka iväg och handla på Coop tror jag.

SES!

Inga kommentarer: