måndag, mars 10, 2008

måndag igen

Frank är på dagis och jag är hemma och grejar på med mitt. Tillbaka till vardagen efter några dagar då både Frank och jag blivit bortskämda av mamma/ mormor. Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på bloggen från helgen men det blev inte av, ska försöka hinna med det i kväll.

Just nu är största bekymret vad vi ska äta till middag? Jag har slut på inspiration och har tappat sugen på den mesta maten- ibland får man sådana svackor.... men något måste jag ändå styra ihop.

Snart är klockan tre och då ska jag hämta min lilla älskling på dagis. Jag kan inte bestämma mig för om vi ska gå till en lekpark och jag ska stå o frysa i regnet eller om jag helt sonika ska ta med honom till ICA för att köpa hem ngn middagsmat och kanske gå in en sväng på biblioteket som ligger i samma byggnad som ICA. Jag tror vi skippar lekparken i dag..

Inga kommentarer: