tisdag, mars 25, 2008

Början på slutet

Franks sista vecka på sitt allra första dagis har nu börjat. Det känns förstås lite vemodigt men samtidigt så ska det bli spännande att se hur verksamheten fungerar på ett annat dagis. Jag drog honom på snowracern dit i morse. Vi var i så god tid att vi hann åka några åk i en liten backe på vägen dit också. Det tyckte Frank var hur kul som helst och man kan ju inte påstå att han har blivit bortskämd med kälkåkning den här vintern. Vi har i varja fall utnyttjat den lilla snö som kommit i omgångar och passat på att leka/bygga snögubbe/åka kälke.

PÅ fredag klockan 07.30 ska vi gå husesyn på vår nya lägenhet. Då ska vi möta upp några personer från HSB och äntligen ska vi få se insidan på de tre rum som vi nu så länge väntat på. Därefter dröjer det sedan fyra lååånga dagar innan vi får tillgång till den på riktigt.

Längtar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pinnstolar:Jag förstår att det skall vara fyra pinnar under sitsen ,men hur många skall det vara ovanför plattan.jag skall kolla om det fins några stolar som har någon pinne kvar.Jag väntar på svar hur det blir med den fina soffan,kolla på fredag när första besöket i lägenheten göres.Hur många stolar gäller det.Mvh STOLSÖKAREN

Frank och jag sa...

STOLSÖKAREN:

Helst fyra pinnar och ngt att sitta på, därefter spelar inte antalet pinnar eller färg ngn roll. Har du några på lager? Fyra till antalet och behöver inte vara likadana- gärna med krusiduller.