lördag, mars 01, 2008

BWO till Belgrad

Nu när jag har hört alla bidragen i Melodifestivalen så tycker jag att det bara finns ett bidrag som står sig över de andra, nämligens BWOs bidrag från förra veckan. Jag hoppas att de vinner alltihopa!

Kvällens festival tycker jag var sådär. Perellis låt Hero var väl den bästa men ändå inte så där glasklar. Calaisa är tråkiga och Bengtzings framträdande var så flamsigt att det bara blev jobbigt. Sibel såg ut som ett anorexifall där hon stod och vad var det för fel med hennes ena öga egentligen? Frondas musik med dragspel o trumpet var skoj men texten och han töntig. Inget bidrag var klockrent.

HEJA BWO!
Det jag är mest rädd för är att Sanna Nielsen ska vinna alltihopa, visst var hennes låt Empty room helt ok och så (för att vara hennes) men det finns ju så många andra sångerskor med så mkt bättre röst än henne. Om vi ska ha en chans i eurovision så tror jag BWO har absolut bät chans. HEJA HEJA

Inga kommentarer: