fredag, februari 01, 2008

Med delade känslor...

Det känns alltid så tomt att vakna upp här i Stöde då varken mamma eller pappa är hemma. Frank och jag har ätit frukost och sitter just nu på övervåningen i tv-rummet och tittar på Nalle Puh,

Jag vet inte vad vi ska hitta på idag. Det blir lite begränsat eftersom vi inte har ngn bil här annars skulle vi ha åkt och hälsat på mormor eller kanske åkt till Matfors för att bada. Man blir lite rastlös av att bara vara hemma. Vi ska givetvis gå ut i snön en stund men ändå, jag skulle vilja hitta på ngt mer- SAMTIDIGT som jag känner ett stort behov av att plugga och skulle egentligen behöva göra det men det är svårt då jag är här och inte har ngt dagis att lämna Frank på. Det är alltså med delade känslor jag sitter här eftersom jag förstås tycker att det är jättemysigt att vara hemma men jag får inga studier gjorda och det tär på ens samvete.

Inga kommentarer: