söndag, februari 03, 2008

En fm på Arlanda


I dag har hela familjen spenderat förmiddagen på Arlanda. Magnus skulle med ett flyg till Manchester för att hålla i en utbildning så Frank och jag skjussade honom till Arlanda. Vi åkte dit i god tid eftersom Magnus skulle fixa ett provisoriskt pass eftersom vi inte kunde hitta det ngnstans.

Magnus hade hört att det ibland kan vara lång väntetid för att göra ett provisoriskt passs men en dag som denna gick det fort. Frank och jag strosade i Sky City och tittade på alla flygplan som lyfte medan Magnus fixade passet. När det var gjort efter dryga 20 minuter åt vi lunch och tittade på mera flygplan. Efter två timmar tog Frank och jag bilen hem. Frank ville också åka flyplan sa han och det kändes skönt att kunna säga till honom att han snart ska få göra det också. Vi åker ju nämligen till Kreta med hela min familj i slutet på april. Det längtar jag till och det ska bli så roligt och spännande att få åka flygplan med Frank!


Inga kommentarer: