tisdag, februari 26, 2008

I en förort till Stockholm

Fasen vad ont jag hade i huvudet igår eftermiddag och kväll. Det var en pina att ta stegen till Franks dagis och sedan vara med honom tills dess att Magnus kom hem. Det var som om mitt huvud skulle sprängas och det enda jag egentligen ville var att krypa ner i sängen och ligga stilla, stilla, men det gick förstås inte med en tvååring hemma.

Jag gick och lade mig samtidigt som Frank i går kväll d.s.v vid åtta och sov mer eller mindre ostört hela natten. I morse så kändes det bättre men lite huvudvärk låg fortfarande kvar.

Nu klockan 14.45 så har jag lite huvudvärk men inte alls som igår så det känns mkt lättare att hämta Frank i dag. Vi skulle egentligen träffa en mammakompis i lekparken men p.g.a. av det regn som faller i Hässelby just nu så blev det inställt. Frank och jag ska istället ta bilen til Coop, kolla på bokrean där och köpa kassler. Det kan man också sysselsätta sig med en regning tisdag i en förort i Stockholm.

Inga kommentarer: