fredag, februari 08, 2008

Fredagspigg?

Efter en mysig morgon tillsammans med Frank så känner jag mig på bra humör idag. I går hade jag en liten svacka. Jag kände mig otroligt trött och trodde att jag skulle bli sjuk- det är som bortblåst nu och energin är tillbaka *skönt*

idag då jag hämtar Frank på dagis ska vi vara ute en stund. Frank ville vara ute igår också men en trött mamma ville gå in. "Jag vill inte gå hem, vill gå lekparken" sa Frank upprepade gånger men vi gick in och därför får Frank bestämma var vi ska gå idag, och jag antar att det blir någon lekpark någonstans.

Vid 16- tiden kommer farfar från Falun så då måste vi i varje fall ha lekt klart. Farmor Riitta är på kurs och ansluter imorgon. Jag hoppas att det blir soligt och fint väder i helgen så att vi kan gå på promenad och ta med oss fika., kanske grilla korv någonstans.
Det skulle Frank gilla.

Inga kommentarer: