fredag, februari 22, 2008

Vilka är galningarna som står mitt i spåret?

Har precis varit och tränat, i dag igen, två dagar på rad, inte illa. I dag blev jag inte där lika länge eftersom den där pratglada gubben som aldrig slutade prata med mig igår inte var där....

I kväll åker hela den här familjen till Falun eftersom pappa Magnus vill hinna med ett sista ryck på snö innan Vasaloppet nästa helg, då blir det Falun igen för hela familjen. Frank och Magnus var ju dessutom där i helgen som var också, då jag hade en härlig helg för mig själv hemma.

Nu i helgen är det Världscupen i skidor i Falun så dit ska vi naturligtvis bege oss och heja fram Kalla och Söderberg. Ni kanske ser Frank och mig vimsa i spåret om ni kollar på det på TV....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska titta efter Er på söndag du får väl vinka/mamma