fredag, februari 29, 2008

Typ friska......?

I dag fredag går Frank på dagis igen eftersom han igår var helt frisk. Med mig är det inte riktigt lika bra men mycket bättre. I går var jag hängig och kände mig fortfarande lite lätt illamående (men 100 gåner bättre än i onsdags) och ville inte äta ngt. Frank och jag hade i varje fall en mysig dag igår då vi hittade på lite olika saker, bilder kommer senare idag. Bland annat så var vi ute hela förmiddagen i det varma, sköna, soliga vädret. Vilken skillnad det är att vara ute och leka med Frank när det är soligt och varmt så att man kan njuta av vädret jämfört med att stå och frysa i grådask.

Frank fick köpa korv och pommes frites på grillen nere i centrum och sedan satt vi ute och åt. Jag hade ingen lust att ställa mig i köket och laga mat och jag ville inte ha ngt

Just nu måste jag försöka plugga allt vad jag kan eftersom det inte blivit ngt på två dagar.

Idag åker Magnus och några arbetskamrater upp till Sälen /Mora för att börja ladda inför Söndagens stora utmaning Vasaloppet. Det innebär att Frank och jag får helgen för oss själva. På söndag ska vi naturligtvis titta på Vasaloppet men på lördag har jag planer på att vi ska åka in till Djurgården och gå på Aquaria vattenmuseum. Det tror jag att Frank kommer att gilla väldigt mycket!

Inga kommentarer: