fredag, februari 15, 2008

Alla hjärtans dag

I går var det Alla hjärtans dag.
Min mamma förgyllde Franks och min dag med sitt postpaket.

Ett litet hjärta fyllt med småsaker till mig:



Små paket, innehöll Pippi-filmen del 3 och två små bilar till Frank:



En Blixten- pyjamas till Frank som han genast ville ha på sig:




Tack tack snälla mamma, det värmer!!
______________________________________

Jag hämtade Frank vid två-tiden igår på dagis så att vi skulle få umgås lite extra på Alla hjärtans dag. Vi dukade upp Alla hjärtans dag fika hemma med smörgås och vaniljhjärtan.



Till middag blev det som sagt den där tacopajen och på det en chokladkaka. Jag frågade Magnus under dagen om inte Adde ( en Sundsvallskompis som fått jobb på Magnus jobb) ville följa med hem hit och äta, det var så länge sedan jag träffat honom, och det ville han. Det var så roligt att träffa honom igen och roligt att han har flyttat till Sthlm!





Inte en blomma fick man heller av sin käre sambo, men det gör mig faktsikt inget. Det blev en mysig kväll, det är alltid roligt med besök. Jag kanske får en blomma någon annan dag i stället och det räknas ju lika mycket, eller hur?

Inga kommentarer: