onsdag, februari 27, 2008

Magsjukan är kommen

Jaha, så har jag åkt dit på magsjukan. Jag har, som jag skrev i tidigare inlägg, känt mig lite risig i dag och strax innan Bolibompa blev det bara värre, och när Magnus kom hem efter sex var det till en grymt illamående och kräkandes flickvän. Inte så trevligt kanske. Frank däremot var pigg och åt två stora portioner ris och korvgryta med pappa.

Sedan dess har det kommit i en jämns tröm och fy vad jobbigt det är. Just nu känner jag mig lite bättre eftersom jag precis kämpat mig igenom ett "pass" på toan. Aldrig tycker man så synd om sig själv som då man står där nerhukad över toaletten. Det gör så himla ont i magen och är så himla obehagligt. Uscha, hoppas att det inte blir ngt mera nu. Känner förresten redan att illamåendet börjar komma tillbaka. Bäst att lägga bort datorn och göra kusten klar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men usch!!!! Stackars dig....hoppas du blir bättre snart!
Kram // Helena

Tilde sa...

Krya på dig!! Hälsa familjen! Kramar Anette och Tilde