onsdag, februari 27, 2008

Frank 19 veckor i magen

Jag pratade länge med Linda på telefon igår och hon befinner sig just nu i vecka 19 i sin graviditet. Jag lovade att lägga ut en bild på min mage i den veckan och så här såg jag ut i vecka 18+6 med lille Frank där inne. Kopierar även in en text från min dagbok på Familjeliv som jag skrev då i närheten någon gång.



(Familjeliv söndag 12 juni 20005)
Inatt hände det!!! Jag kände den lilla "sparka". Jag har känt små rörelser inne i magen sedan v.17 men inatt kände jag med min hand på magen hur vår lille prins rörde på sig. Det var en häftig känsla och överväldigande! Jag väckte min sambo som fort fick lägga sin hand på min mage men tyvärr så kände han ingenting... Idag har jag så fort jag känt av en rörelse ropat på min sambo men tyvärr utan resultat. Så nu hoppas vi på natten och lika livliga rörelser som igår såatt min käre sambo får uppleva sammasom jag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har också kännt små rörelser nu...längtar tills Arvid får känna!! Kram