torsdag, april 16, 2009

Vår i Stockholm - snö i Sundsvall

I dag skiner inte solen lika mycket över Stockholm som den gjort de senaste dagarna. Det är ändå rätt så skönt ute och Frank tog cykeln till dagis i morse också. I dag känner jag mig mycket piggare och så fort göken gal tio gånger så ska jag börja med mitt skolarbete.

Hoppas att ni alla får en bra dag, även i Sundsvall där jag fick höra från mamma som ringde i morse att snön vräkte ner. Hon hade sett bilden på mobilbloggen på Frank som cyklade och på det nästan gröna gräset och önskade att hon hade bott lite längre söderut. Ja, när våren är här och snön ligger kvar uppe i norr då är man glad att man bor där man bor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Det är verkligen skönt med vårväder. Trist när man jobbar och inte får njuta så mycket av det som man är van vid...

apropå träning.
vi får träna en annan kväll helt enkelt... Det blir långt mellan gångerna men när det blir så blir det effektivt.
:-)
KRAM, Anna