tisdag, april 07, 2009

En jobbig lasagne och en bok om småkryp

Kvällens middag blev god men jag kommer inte att göra om den på en vanlig vardag. Det var alldeles för många moment.

Grönsakslasagne med keso, receptet hittar ni här



Efter middagen la Magnus de sista plattorna på plats ute och sedan kom Sara och Anders tillbaka med våra grejer som de lånat under försäljningen av deras lägenhet. De hade även med sig ett paket till Frank. Det var en jättefin bok som handlade om småkryp som snälla faster Sara köpt på Nordiska museet:

Frank är djupt försjunken i Barnens småkrypsbok




Det var den kvällen det. Nu sitter Magnus och jag vid varsin Mac och jobbar. Jag ska snart gå och lägga mig men Magnus lär sitta ett tag till.

God natt Sweden

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg gott ut i varje fall!!!!Det blev ingen motion för mig heller igår...
Ha det gott,
Anna

Frank och jag sa...

Hej Anna!

Vad skönt för mig- slipper jag ha dåligt samvete att jag inte heller motionerat :)

Ha det bra
KRAM