tisdag, april 07, 2009

En kopp kaffe och sedan flödar viljan fram

Jag sitter här med en kopp kaffe och påminner mig själv om att jag skulle vara effektiv idag. Jag undrar bara när effektiviteten skall komma. Jag tror att den dyker upp när kaffet är slut. Vi får se.

Det står en godispåse i skafferiet. Jag har bestämt mig för att inte röra den. Vi ska ha den på torsdag då vi åker bil upp till Sundsvall. Jag tog bara en liten chokladbit till kaffet.

Solen skiner ute. Det verkar bli en lika härlig dag som igår. Jag hoppas att det samlas lika mycket barn och föräldrar i lekparken idag. Jag ska förbereda middagen innan jag hämtar Frank så att vi kan stanna ute länge och leka.

1 kommentar:

Skönt Hemma sa...

Härlig blogg! Kul att du är med och tävlar i min blogg så att jag hittade till din ;) Nu ska jag kika runt lite!

På "återseende"