tisdag, april 14, 2009

Desperate Housewives - alla avsnitt

Jag sitter just nu och tittar på Desperate Housewives. Jag hittade en sida där man kunde titta på (streama) alla avsnitt. En superbra sida där jag började med att titta på de allra första avsnitten och det var då jag insåg hur bra den här serien faktiskt är.

Tyvärr hann jag inte se alla de avsnitt som jag ville eftersom sidan lades ned.


Förutom att titta på desperata hemmafruar så har vi varit ute och sopat i kvarteret ikväll. En ganska så trevlig kvällssysselsättning eftersom det är roligt att småprata lite med grannarna. Annars så småpratade jag i och för sig hela eftermiddagen med grannarna eftersom det som vanligt blev after-dagis i lekparken.

Nu är det slut på reklamen och avsnittet sätter igång igen.

Trevlig kväll

3 kommentarer:

Helene Taflin sa...

Åå vad är det för sida som du kollar på? Kan man inte få ta del av den? Eller var den nerlagd för alltid?

Ewa sa...

Jag vill också gärna veta vad det där är för sida? Om den finns... *förvirrad*

Frank och jag sa...

Hej Helene o Ewa

Som jag skrev så lades sidan tyvärr ned men jag ska hålla utkik efter en ny sida och om jag hittar så lovar jag att meddela det här på bloggen...

/Katarina