onsdag, april 15, 2009

Var är kragen broder?

I dag är det en riktigt trög dag. Jag får ingenting gjort. Jag gillar inte sådana dagar. Det är väl bara att ta sig i kragen och få något gjort men det är så svårt ibland.

Jag tog bilen till Sickla och köpte ett nytt dammsugarmunstycke à la Tomas Brolin ett s.k. Twinner munstycke. Jag hade ett förut som jag tycket var kanonbra. Vårt nuvarande munstycke har blivit så dåligt, det känns som om jag repar upp golvet då jag kör med det. Passade även på att handla lite inför kvällens middag, det blir kyckling fajitas. Det var det enda jag kände mig sugen på, en trist dag som denna.

Nä, efter detta otroligt tråkiga inlägg om dammsugarmunstycken ska jag nu leta efter den där kragen som jag ska ta mig i (frågan är bara HUR man gör det egentligen?!).

Inga kommentarer: