måndag, april 14, 2008

Lite röriga bilder men dock...

Lite bilder från helgens stök hemma i lägenheten.

12406 Magnus ska sätta upp en rullgardin i köksfönstret:



Gardinen är uppsatt och Magnus står vid köksön och fixar lite käk. I bakgrunden ser ni hyllan med espressomaskinen som vi satte upp igår. Det blev ett rostfritt hyllplan med vita träkonsoller. Det blev riktigt bra med kontrasten vitt trä- rostfritt.





Frank gillar att leka (stöka ner?) på sitt rum. Här tar han det lite lugnare och sittar och sjunger för sig själv ur sin sångbok:



I den andra delen av köket dvs vardagsrummet, röjde vi undan lite kartonger igår och ställde ditt min favoritfåtölj så länge:



Jag ska försöka ta lite bättre bilder idag på kök/köksö och lägga ut lite senare.
Nu ska Frank och jag iväg till dagis.
KRAM

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Det ser jättefint ut,blir så mysigt.Det är så skönt att se Er i nya lägenheten.Kramar mamma

Tilde sa...

Ja, det ser verkligen ut som att ni redan känns som hemma! Du kan skicka flyttkort till Östanåvägen 5, 860 13 Stöde. Vi har postlåda där borta trots att vi inte bor där än på ett tag. Det går bra med huset, allt tar sin tid, speciellt när man inte kan vara där jämt eftersom Johan jobbar och jag har Tilde på dagarna, men det går framåt. Tänkte lägga ut lite bilder snart på bloggen. Sköt om er! Kram kram

Frank och jag sa...

Till Tilde

Förstår att det tar tid med huset men känslan om att det är ert och att ni sedan kommer att bo där måste kännas underbar! Men det är klart att man vill att allt ska bli klart över en natt! Ser fram emot bilder på bloggen- det var ett tag (läs:100år) sedan det hände ngt där nu.
KRAM

Frank och jag sa...

Till mamma

ja mamma, det är så härligt som det ser ut. Nu längtar jag tills du kommer och hälsar på igen och får se lägenheten utan alla kartonger.

KRAM

Livet i byn sa...

Ser så fint ut, längtar tills jag kan komma och hälsa på. Hoppas att det inte kommer att dröja allt för länge. Kram

Anonym sa...

Hallå hallå, här kommer ett medelande från sveriges mitt,flera tussilagon har skådats i dag ca en mil väster om Viskan efter E14.Det var en bilkund som kom in med upptäckten kl 14 29.Nu börjar livets vår....Binge.

Anonym sa...

Härligt att ha flytten avklarad eller? Jag förstår att ni har längtat. Vill gärna komma och se hur ni har det så småningom :)
Kram Therese M