söndag, april 13, 2008

Här grejar vi

Här hemma grejas det för fullt. Hylla för Magnus älskade espressomaskin har satts upp o köket. Nu är MAGNUS ute på vild jakt efter två vita tavellister som ska vara ovanför hyllan, där ska jag placera ut mina favoritkok-bakböcker.

Frank har inte sovt ngt i dag, det är andra gången nu, samma sak var det i fredags. Det kanske är slut med det nu men i och för sig så kommer han nog att göra det på dagis- vi får se.

Bilder på köket har jag lovat mamma och pappa att lägga ut ikväll.

SES DÅ!

2 kommentarer:

Tilde sa...

Ser också fram emot lite bilder på köket! Ikväll har vi varit på Babysim med Tilde, jättemysigt! Hoppas att ni mår bra och att ni kommit i ordning skapligt. Vad har ni för ny adress? Kram kram

Frank och jag sa...

Till Anette:
Åh vad mysigt med babysim, var det första gången? Jag gick 3 kurser med Frank. babysimmet låg ju nästan granne med oss så det var helt perfekt, tog 2 minuter att gå dit. Hur går det för er då? Med huset?
Ska väl skicka lite flyttkort kanske, har helt glömt bort det. Ska man skicka ert till Stöde, Eva Larsson?
KRAM