onsdag, april 23, 2008

Att spela boll är skoj!!!!

Det var så HIMLA roligt att spela fotboll igår!!!!!

Jag var så jäkla laddad. Frank och jag hade sparkat boll på uteplatsen hela eftermiddagen så det pulserade ordentligt i fotbollsnervern. Solen sken och det var bara så härligt.

Matchen stod mellan oss Pink Sox och roligt nog ett lag som hette Red Sox. Det blev en jämn match. Pink Army som stod på sidan sa att det var sockornas bästa match någonsin. Jag tror att det var Marias och mitt väggspel som gjorde det :) Det var sååå grymt roligt att spela och det kändes mkt bättre den här gången än den enda gången jag var med förra året. Jag var bättre också, konstigt nog....

Slutresultatet då?
2-0 till OSS!!

Om jag är stel idag?
Det kan ni skriva upp!!

2 kommentarer:

Livet i byn sa...

Åh så roligt, det var ju ett tag sedan du snörade på dig fotbollsdojorna :) Grattis till segern//Linda

Anonym sa...

Ajajaj!passupp många slocknade stjärnor glömmer att det har gått några år sedan man hanterade lädret.Sträckning,vrickning,skavsår kan komma smygande efter matchen.Ett tips från en som aldrig spelat en match,provsitt bänken det ser så skönt ut att sitta där och mysa.Men så tycker inte fotbollsspelare i huvudstaden.En som tittar gärna på fotboll.Stöde blir nog vass i år.Binge