torsdag, april 24, 2008

En snuvig morgon

Hela familjen vaknade upp med förkylningssymptom i morse. Jag och Magnus hade ont i halsen och Frank kändes snuvig och rosslig. Eftersom vi snart ska åka utomlands så behöll jag Frank hemma idag så att det inte blir värre. Han är i en väldigt mysig period just nu Frank, nöjd och glad precis hela tiden, så det skulle vara så tråkigt om han blev förkyld (vilket ju brukar innebära lite gnäll och så) precis nu när vi ska på semester. Roligare för honom att vara helt frisk och kry också förstås.

Vi får se hur det utvecklar sig men som sagt så verkar det inte lika snuvigt nu sedan han har varit vaken i några timmar och bland annat badat. Själv så känner jag mig helt ok och tror att det bara är ngt tillfälligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kan ju bero på att det är torrare luft i nya lägenheten.
Det var bara en tanke som for över mig.
Hoppas att det inte blir värre,
jag håller tummarna.

Hälsningar från krymplingsgubben i Gruvriset.
Ps. Det är första gången jag lämnat in bilen på gummiverstad för hjulbyte.