lördag, mars 07, 2009

Paketmormor har slagit till igen

Snälla, fina mormor har skickat härligt paket till oss via posten igen. Det innehöll en massa härligheter och jag må då säga det att det finns ingen som känner en som ens mamma. I paket låg bland annat järntabletter och migräntabletter till mig som jag tänkt köpa i två veckor nu men inte gjort....tänk vad mammor kan! Hoppas att jag blir likadan!

En del av innehållet: Frankkallingar, tiger-tröja, rosa doktorsväska, och lite småsaker till mig på det (och det obligatoriska brevet med några fina ord och en slant):


Till Frank låg även en poliströja. Den blev en favorit förstås. Der var en gång en mamma som sa till mig att det största mistaget hon gjort var att köpa en poliströja till sin 3- åring. Jag kan nu förstå varför. Frank har i princip vägrat att ta av sig den sedan den kom . I kväll har Frank själv sköljt upp den i tvättfatet och hängt den på tork...

Nöjd kille kan man gott säga:


HEj och tack mormor!

1 kommentar:

Livet i byn sa...

Så fin tröja.. ja våra mammor kan de.
KRAM