fredag, mars 20, 2009

Det känns bra med vår i luften

VILKEN HÄRLIG DAG!
Frank o jag hade en jättemysig morgon innan det var dags att gå till dagis. Vi satt mest och pratade och tittade på alla människor som skyndade till jobbet utanför vårt fönster. Han var så go och jag fick kramar hela tiden. När vi gick till dagis var det härlig frisk luft ute och det känns så bra att våren verkligen är på ingång.

När jag lämnat Frank på dagis slank jag in till Anna för att lämna en bärsele som hon ville låna. Hon bjöd på en kopp kaffe så jag blev kvar där en stund innan jag gick hem för att ta tag i dagens uppgifter.

Dagens uppgifter är att skicka in lite uppgifter, städa lite här hemma, packa väskan eftersom vi åker till Falun i eftermiddag samt åka på affären och köpa lite färdkost.

Inga kommentarer: