tisdag, mars 03, 2009

Dagens GI- middag

Jag har precis pratat med min kusin Viveka och föreslagit att hon skall starta en blogg som skall handla om det hon arbetar med dvs kost och hälsa. Jag blir alltid så inspirerad att träna och äta rätt då jag träffar henne men rätt så ofta glömmer jag bort vad det är hon har sagt. Om hon hade en blogg skulle jag inte glömma....

Appropå att äta rätt så blev jag tipsad av en annan hälsokreatör ( se Cecilias hälsoblogg under rubriken MINA KOMPISBLOGGAR) om detta recept. Såg så gott ut och jag har alla ingredienser hemma så detta får bli dagens middag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du gillar den! Det är en riktigt bra bjudrätt om man har många gäster.

/Cecilia

Anonym sa...

Vad bra att jag tittade på din blogg, hade idetorka ang. middag idag. Det får bli denna GI rätt för oss med.
Hoppas att den smakar, kram Linda

Anonym sa...

ha ha... jag hade också idetorka så det blev GI-rätt för oss också! Tänk vilken makt din blogg har Kattis.


/Linda S

Frank och jag sa...

Hej

jag kryddade lite extra och tyckte att det blev jättegott. Hoppas att ni andra också gillade rätten!

Anonym sa...

Det blev gott i Stöde också ;)