fredag, mars 13, 2009

Ingen fest men fredagsmys

I kväll var jag bjuden på mysmiddag till vår granne Ellen. Tyvärr så hade Magnus bokat upp just den här fredagen sedan länge så det får bli myskväll med Frank i stället. Inte helt fel det heller, förstås, men eftersom jag blev sjuk förra helgen då jag skulle på Ellens systers inflyttningsfest och Magnus gick dit så känns det ändå lite halvsurt.

En bra grej är att jag slipper fundera över vad jag skulle ha haft på mig, och jag slipper blåsa håret. Jag kan låta det sitta i den slappa hästsvansen där det suttit det senaste halvåret ;)

Jag och Frank har gjort upp lite planer för kvällen. Det är mysigt att planera tillsammans med Frank eftersom han tycker att det mesta är roligt. När jag hämtar honom ska vi åka till ICA och handla lite. Frank ska få en ny PEZ ( en sån där liten godisautomat), men karamellerna sparar vi tills på lördag. Jag tänkte att det kunde vara en liten skoj grej att spara på. Frank fick en PEZ- tiger från filmen Madagaskar och det tyckte han var skoj så jag antar att vi fyller på med en till Madagaskar PEZ.

Det verkar vara en poppis grej att spara på (bild från Tradera):



Efter ICA blir det middag, vad vet jag inte, och lite filmmys. Frank fick en Labanfilm av Walter igår (Walters pappa jobbar på Warner & Bros). Så vi kanske ska titta på den tillsammans som avslutning på veckan och början på helgen. Jag är även sugen på att baka. Det kanske blir bullbak med lillpojken också, vi får se. Magnus hade tydligen ätit några supergoda bullar med kardeumummafyllning så jag är lite sugen att göra några liknande.

Trevlig helg till er alla

/Bullen

Inga kommentarer: