torsdag, mars 26, 2009

Dirty sexy money- alla avsnitt

Jag vet var man får tag på dem- en sida där man kan titta på (streamade) alla avsnitt gratis och lagligt dessutom!

Frågan är bara hur jag kunde missa så många avsnitt av Dirty Sexy Money när den väl gick på svensk tv. Serien är ju grym. Förr förra veckan gick det allra sista avsnittet och jag missade det. Hur dålig får man vara?

Om jag hade bott i USA så hade jag helt lagligt kunnat titta på alla avsnitt direkt från deras tv-kanals hemsida (ungefär som SVT Play som är ett superbra ställe där mycket av SVTs utbud finns att titta på). Nu "märker" dock den här hemsidan att jag surfar från utanför staterna och jag får inte titta men tydligen finns det ett program som kan göra så att man döljer sitt IP- nummer och på så vis så märker inte sidan av att jag egentligen sitter i Sverige, och då blir det fritt fram. Det programmet måste jag se till att fixa....

Har du inte sett serien så såg jag precis att första säsongen finna att köpa på Discshop, jag rekommenderar den verkligen.


(Bildkälla: discshop.se)

Inga kommentarer: