onsdag, januari 07, 2009

Vi stannade i Falun

Jag o Frank är kvar i Falun. Magnus åkte hem för att börja jobba i dag efter en lång och härlig julledighet och i stället för att vara hemma själva så beslutade jag att Frank o jag skulle stanna här och roa oss lite. I dag har vi varit ute i det härliga vädret och lekt i snön och sedan var vi till biblioteket här i Falun och lånade böcker både till mig och till Frank. Biblioteket här verkar väldigt bra och vi stannade på den roliga barnavdelningen i över en timme där Frank hittade lite nya barn att leka med. Frank fastnade för 2 Alfons Åberg böcker och jag lånade med mig 3 kurslitterturböcker hem. Vi lånade även med en Disneyfilm hem som Frank just nu sitter och tittar på De 101 Dalmatinerna.

På fredag kommer Magnus tillbaka hit med tåget och då hade vi tänkt åka till Bjurs för att stilla vår telemarksabstinens och självklart lär det bli några kilometer på långfärdsskridskorna också.

Inga kommentarer: