torsdag, januari 01, 2009

Några rader

Slagna hjältar ligger och slöar i Finnboda efter att ha firat in det nya året ordentligt med hjälp av god 3-rätters meny, tipsslinga, sångtävling, guitar hero, sång o dans.

Sara och Anders sov här och är fortfarande kvar. Killarna har åkt upp på berget för att köpa pizza. Det blir gott.
Vill passa på att skiva hur mycket jag gillar Magnus syster Sara- hon är som en egen syster för mig och hennes kille Anders är också kanon. Snälla, mjuka, och omtänksam är de båda två och jag är så glad att de bor i Stockholm!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Du har en väldigt trevlig blogg! Jag googlade in på din sida när jag sökte efter ett tårtrecept. Jag ska baka en bröölopstårta till några kompisar och en vän tipsade om tårtan från riddarbageriet som du skrivit om. Jag undrar om jag skulle kunna få receptet på den tårtan? Boken är utlånad på biblioteket och det börjar bli ont om tid. mvh Frida

fridaniklasson@hotmail.com