torsdag, januari 22, 2009

Jobbat o tittat

I dag har jag vikarierat på Kumla skola på Tyresö. Det är samma skola som jag vikarierade på i tre veckor i höstas. Det var jätteroligt att komma dit igen. Jag hade ingen av de klasser som jag fick ha sist men alla elever var trevliga och skötte sig bra ändå. De frågade om jag kunde komma imorgon också och självklart svarade jag ja på det. Såg att jag ev. skulle lektion i både matte och NO som absolut inte är min starkaste sida. Förhoppningsvis har eleverna koll på vad de ska jobba med själva då det bara gäller en lektion.

Magnus har varit hemma från jobbet idag också. Huvudvärken vill inte släppa riktigt så det är bäst att han tar det lugnt i några dagar.

Nu dags att sova efter en kväll framför datorn och Aftonbladets Rockbjörnensändning. Var det bara jag som tyckte att den var b- igt framförd och att programvärden Peter Sinding Larsen var tråkig och ganska så dålig? Skämten gick liksom inte ända fram och den röda tråden var det en ordentlig snurr på. Roligt var i varje fall att båda tjejerna från ABBA kom på slutet för att ta emot ett pris. Det är verkligen sällan men ser de två tillsammans... De verkade i varje fall väldigt glada och spralliga!

Nu blir det godnatt

KRAM

Inga kommentarer: