måndag, januari 12, 2009

Falun- Stöde

I går åkte Frank och jag från Falun hit till Stöde. Innan vi åkte spenderade vi förmiddagen på Runns is hela familjen. Frank var lite fegare på sina skridskor den här gången, han ville inte åka själv utan tyckte att det var roligaste då jag höll i honom och Magnus puttade på oss så att det gick fort, fort, fort. När vi kommer hem till Stockholm ska han få följa med oss på isen då vi åker långisar och endera sitta bak på pappas rygg i en bärryggsäck eller så på en snowracer- det tror jag att han kommer att gilla, då går det ju fort! Hoppas bara att det blir kallare i Stockholm så att isarna håller sig säkra- knallsäkra om vi ska ha med oss Frank.

Frank o mormor är ute o åker spark för tillfället. Jag pluggar. Tenta imorgon.

2 kommentarer:

Disa Kastebo sa...

Hej!

Vad ni verkar ha det härligt i ett riktigt vinterlandskap. Ni har visst jobbat er igenom alla vintersporter/-aktiviteter när ni varit i Dalarna.

Det ska bli kul att få komma ner och hälsa på er. Jonny ska försöka sluta lite tidigare nästa fredag, så vi inte kommer så himmla sent på kvällen. Men vi får se om det går. Vi har precis fått veta att Jonny får vara kvar på Metso, han är inte en av dem som blir sparkade - SÅ SKÖNT! Jag hade ju redan börjat sörja den tid som jag skulle missa med Havanna om jag skulle bli tvungen att börja jobba heltid.

Vi ses snart!
Kram Disa

Anonym sa...

Lycka till på tentan!!!