tisdag, februari 03, 2009

en lugn tisdag med härligt väder

I dag har jag jobbat uppe på "mitt slott"som Frank kallar det. jag brukar berätta historier för honom där jag hittar på att det bara är gamla drottningar, kungar, prinsessor och riddare som bor där uppe. Det tycker han är spännande, tänk om det vore så?

Jag hämtade Frank på dagis innan tre och då gjorde vi sällskap ute tillsammans med de andra mammorna som också hämtar klockan tre. Det har varit ett riktigt härligt väder i Stockholm i dag, i morse var det - 1o grader, köldrekord för denna vinter tror jag. Solen värmde upp dagen och när jag hämtade Frank var det sköna - 3 grader.

Frank sitter just nu och tittar på film här bredvid mig. Vi har ätit korvstroganoff, och pojken åt med stor aptit som vanligt. Magnus går en sväng på stan eftersom de hade haft möte i city och då är det liksom trevligt att passa på då man inte befinner sig på Drottninggatan med omgivningar så ofta nu för tiden.

Ha det bra

KRAM KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, så mysiga julbilder du har lagt ut, ni fck verkligen det fint som du sa. Idag ska jag äta fiskgratängen som du bjöd mig på, hoppas att den blir lika god.
Massa kramar Linda