fredag, februari 27, 2009

Bedövande huvudvärk

Jag vaknade med lite huvudvärk i morse. Vägen till dagis kändes lång,lång. När jag kom hem tog huvudvärken fart och jag tror aldrig jag har haft sådan huvudvärk någongång. Jag tog två tabletter och la mig på sängen, det var en outhärdlig smärta. Jag somnade sov som en stock tills det var dags att hämta Frank på dagis 14.45, då hade det i princip släppt. Frank och jag fick följa med hem till kompisen Walter och hans mamma Anna. Frank och Walter lekte jättebra och hade roligt tillsammans. Anna och jag sett och drack kaffe och pratade. Det var skönt för min huvudvärk att få sitta där och bara prata medan pojkarna lekte. Lugnt och skönt. Anna är en riktig klippa, en fin väninna som jag fått här i Finnboda!

Ikväll blev det pizza från Henkan till middag. Jag sitter här vid datorn halvt bedövad på något konstigt sätt. Jag går nog snart och lägger mig.

Inga kommentarer: