lördag, februari 14, 2009

Alla hjärtans dag 2009 på is

Idag är Alla hjärtans dag, lite överdriven dag tycker jag, Alla hjärtans dag är ju varje dag i våra liv ;) så det blir ingen skillnad. Nej då, så är det väl inte direkt. Jag kanske bara skriver så här för att jag inte fått någon uppvaktning? Men å andra sidan har jag heller uppvaktat mina kära. Jo, förresten...Jag gjorde ju egen lingonglass och bjöd med egengjord kolasås till efter maten. Rosa och röd till färgen men små hjärtan på i sann Valentine- anda:



Annars så började dagen med att Franks farmor o farfar kom med bilen från Falun lagom till vår frukost. Efter frukosten åkte vi till Kärrtorpssjön och åkte lite långfärdsskridskor. Frank åkte på sina skrillor och var mycket duktigare än sist då vi var på isen.

Farmor hjälper Frank med balansen:








Liten paus med varmt te:



Mamma älskar att vara på isen med Frank. PUSS PÅ ALLA HJÄRTANS DAG, MITT STORA HJÄRTA TILLHÖR DIG; MIN LILLA POJKE!!!:

2 kommentarer:

Livet i byn sa...

Åh vilket fint kort på dig och Frank!!Kram

Frank och jag sa...

Linda:
MMMmmm, en han en fin liten snöflinga den där Frank!